teisipäev, 22. juuli 2008

Matkimine.vol2

meie 3.aastane Eliise matkib titasid. arvan, et algus sai tehtud sellest, et meie tutvusringkonnas on palju titasid ja kõik imetlesid neid ja pöörasid tähelepanu. Ja just avalikes kohtades ja tähelepanu saades hakkab ta nö titatsema. samuti on mul tunne, et ta hakkab titana käituma kohe kui ma temaga õrn olen. Nagu tunduks talle, et vaid titasid kallistatakse ja musitatakse.
Mänguväljakul ta vahest paneb käed imelikult õlgade juurde, käib "tita-moodi" ajab keele välja ja üldse meenutab Downi sündroomiga last. Teised emad on segaduses. Ma enam ei lase ennast häirida, see käitumine on ka märgatavalt vähenenud pärast printsessiajastu tekkimist. Muidugi äratab ta tähelepanu. Näiteks hiljuti Indogolaste kontserdil hakkas ta keset kontserti ka titat mängima, sest sai tähelepanu osaliseks ainukese lapsena. Seega olen püüdnud talle seletada, et kallistatakse ja hoitakse ka suuri lapsi ja olen aru saanud, et ta tahab lihtsalt rolle võtta ja naudib mängu. Tihti olen ka ärritunult keelanud titatseda. Nüüd ta küsib ennem luba, ja kui ma luban, siis mängib natukene aega titat.

minu arvates nad naudivad rolli võtmist, rollimudel pole muidugi juhuslik.

Kommentaare ei ole: